.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مسئولیت جدید برای مشایی

اسفنديار رحيم مشائي رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براساس تغييرات انجام شده در تركيب كميسيون‌هاي دائمي هيات دولت، عضو كميسيون اقتصادي دولت شد.

به گزارش سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، به دنبال اين تغييرات، هم اكنون كميسيون اقتصاد دولت، از وزيران امور اقتصادي و دارايي، كشور، امور خارجه، بازرگاني، جهاد كشاورزي، صنايع و معادن، كار و امور اجتماعي، نفت، نيرو، تعاون، مسكن و شهرسازي، راه و ترابري، رفاه و تامين اجتماعي تشكيل شده است.

معاونت‌هاي اجرايي، برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري، رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، رييس كل بانك مركزي و رييس دفتر امور مناطق محروم كشور نيز عضو اين كميسيون هستند.

بر اساس تغييرات انجام شده در تركيب كميسيون‌هاي دائمي هيات دولت، همچنين رييس سازمان حفاظت از محيط زيست از عضويت در كميسيون فرهنگي دولت حذف و به كميسيون لوايح افزوده شد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز از عضويت در كميسيون لوايح دولت خارج و به عضويت امور اجتماعي و دولت الكترونيك درآمد.

هيات وزيران همچنين بنا به پيشنهاد وزارت كشور، با عضويت وزير مسكن و شهرسازي در كميسيون علمي، تحقيقاتي و فناوري دولت، موافقت كرد.

بر اساس اين تغييرات، كميسيون علمي، تحقيقاتي و فناوري دولت متشكل از وزيران بازرگاني، جهاد كشاورزي، صنايع و معادن، علوم، تحقيقات و فناوري، اطلاعات، ارتباطات و فناوري اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، آموزش و پرورش، مسكن و شهرسازي، رييس سازمان انرژي اتمي ايران، رييس سازمان ملي جوانان و معاونان علمي و فناوري و نظارت و برنامه ريزي راهبردي رييس جمهور، خواهد بود.

همچنين وزير كشور، به جمع اعضاي كميسيون امور زيربنايي، صنعت و محيط زيست دولت افزوده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.